Az egymással kapcsolatban lévő emberek között óhatatlanul felmerülnek időnként konfliktusok, hiszen különböznek a tapasztalataik, elvárásaik, attitűdjeik és céljaik. Ha nincsenek konfliktusok, az a kreativitás hiányához, apátiához vezethet.
Ezzel szemben egy konfliktus kimenetelétől függően számos pozitívumhoz vezethet: egymás jobb megértéséhez, önismeretünk fejlődéséhez, a csapatot összetartó erők növekedéséhez.
Ehhez azonban az kell, hogy a konfliktusokat racionálisan és magabiztosan kezeljük. A konfliktuskezelő és érzelmi intelligencia ehhez adja meg a szükséges önismeretet, empátiát és technikai tudást.
Kiknek szól a konfliktuskezelő tréning?
A konfliktuskezelő tréning egyfelől a vezető beosztásban dolgozóknak, valamint az ügyfélszolgálatokon, ügyfelekkel közvetlenül kapcsolatban álló munkatársaknak javasolt.
Miért különleges a konfliktuskezelő tréning a SiXense-nél?
A tréning nagyon gyakorlatias, számos technikát elsajátíthatnak a résztvevők. Ugyanakkor nagy hangsúlyt kap az érzelmi intelligencia fejlesztése is, hogy a résztvevők mind a maguk, mind a másik fél érzéseivel tisztában legyenek, ami segíti a konfliktus hatékony kezelését.
Miben segít a konfliktuskezelő és érzelmi intelligencia tréning?
- Saját és embertársaink érzelmeinek felismerésében, értelmezésében, kezelésében.
- A konfliktushoz vezető valós folyamatok felismerésében.
- A felesleges konfliktus megelőzésében (nem pedig elkerülésében).
- A versengő konfliktuskezelés legyőzésében.
- A konfliktusok hatékony kezelésében.
- A konfliktusban rejlő lehetőségek kiaknázásában.
Módszertan
A tréning során különféle (önismereti, érzelmi intelligencia és konfliktuskezelő) kérdőívek kiértékelésével azonosítjuk a résztvevők jellemzőit, attitűdjeit és felmérjük konfliktuskezelő képességeit. A csoportos munka során emellett a résztvevők egymásnak is visszajelzéssel szolgálnak.
A technikai rész elsajátítását szituációs tréninggyakorlatok segítik elő.
Tematika
- Önismeret fejlesztése
- Érzelmi intelligencia, empátia fejlesztése
- A konfliktushoz vezető valós folyamatok felismerése
- A résztvevő konfliktuskezelő képessége
- Konfliktuskezelő technikák elsajátítása
Ideális létszám
A tréning igazodik az igényekhez, 10 fő felett további tréner bevonásával történik.
A konfliktuskezelő tréning ára
Az ár az egyéni igényeknek megfelelően változik, ezért kérjen árajánlatot az alábbi gombra kattintva vagy hívjon minket telefonon (+36 30 982 77 59).
AJÁNLATKÉRÉS