Konfliktuskezelés

Az egymással kapcsolatban lévő emberek között óhatatlanul felmerülnek időnként konfliktusok, hiszen különböznek a tapasztalataik, elvárásaik, attitűdjeik és céljaik. Ha nincsenek konfliktusok, az a kreativitás hiányához, apátiához vezethet. Ezzel szemben egy konfliktus kimenetelétől függően számos pozitívumhoz vezethet: egymás jobb megértéséhez, önismeretünk fejlődéséhez, a csapatot összetartó erők növekedéséhez. Ehhez azonban az kell, hogy a konfliktusokat racionálisan és magabiztosan kezeljük. A konfliktuskezelő és érzelmi intelligencia ehhez adja meg a szükséges önismeretet, empátiát és technikai tudást.

Kiknek szól a konfliktuskezelő tréning?
A konfliktuskezelő tréning egyfelől a vezető beosztásban dolgozóknak, valamint az ügyfélszolgálatokon, ügyfelekkel közvetlenül kapcsolatban álló munkatársaknak javasolt.
Miért különleges a konfliktuskezelő tréning a SiXense-nél?
A tréning nagyon gyakorlatias, számos technikát elsajátíthatnak a résztvevők. Ugyanakkor nagy hangsúlyt kap az érzelmi intelligencia fejlesztése is, hogy a résztvevők mind a maguk, mind a másik fél érzéseivel tisztában legyenek, ami segíti a konfliktus hatékony kezelését.
Miben segít a konfliktuskezelő és érzelmi intelligencia tréning?
  • Saját és embertársaink érzelmeinek felismerésében, értelmezésében, kezelésében.
  • A konfliktushoz vezető valós folyamatok felismerésében.
  • A felesleges konfliktus megelőzésében (nem pedig elkerülésében).
  • A versengő konfliktuskezelés legyőzésében.
  • A konfliktusok hatékony kezelésében.
  • A konfliktusban rejlő lehetőségek kiaknázásában.
Módszertan
A tréning során különféle (önismereti, érzelmi intelligencia és konfliktuskezelő) kérdőívek kiértékelésével azonosítjuk a résztvevők jellemzőit, attitűdjeit és felmérjük konfliktuskezelő képességeit. A csoportos munka során emellett a résztvevők egymásnak is visszajelzéssel szolgálnak. A technikai rész elsajátítását szituációs tréninggyakorlatok segítik elő.
Tematika
  • Önismeret fejlesztése
  • Érzelmi intelligencia, empátia fejlesztése
  • A konfliktushoz vezető valós folyamatok felismerése
  • A résztvevő konfliktuskezelő képessége
  • Konfliktuskezelő technikák elsajátítása
Ideális létszám
A tréning igazodik az igényekhez, 10 fő felett további tréner bevonásával történik.
A konfliktuskezelő tréning ára
Az ár az egyéni igényeknek megfelelően változik, ezért kérjen árajánlatot az alábbi gombra kattintva vagy hívjon minket telefonon (+36 30 982 77 59).

AJÁNLATKÉRÉS
HELYSZÍN: 
A hatékonyság érdekében mindenképpen külső helyszínt javaslunk, a tapasztalatunk ugyanis azt mutatja, hogy a vállalatnál tartott tréningeken a munkatársakat gyakran elszólítják a feladataik. A Sixense tréningházában 20 főig fogadunk csoportokat, e feletti létszám esetében más külső helyszínt javaslunk. Igény esetén ennek szervezését is vállaljuk.
JAVASOLT IDŐTARTAM: 
A konfliktuskezelő tréning javasolt hossza csoportok számára 2 nap. Ehhez jön hozzá még egy igényfelmérő és egy utókövető nap is.
KATEGÓRIA: 
Készségfejlesztő tréningek