Ossza meg másokkal is...Share on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email

Konfliktuskezelés

Az egymással kapcsolatban lévő emberek között óhatatlanul felmerülnek időnként konfliktusok, hiszen különböznek a tapasztalataik, elvárásaik, attitűdjeik és céljaik. Ha nincsenek konfliktusok, az a kreativitás hiányához, apátiához vezethet. Ezzel szemben egy konfliktus kimenetelétől függően számos pozitívumhoz vezethet: egymás jobb megértéséhez, önismeretünk fejlődéséhez, a csapatot összetartó erők növekedéséhez. Ehhez azonban az kell, hogy a konfliktusokat racionálisan és magabiztosan kezeljük. A konfliktuskezelő és érzelmi intelligencia ehhez adja meg a szükséges önismeretet, empátiát és technikai tudást.

Kiknek szól a konfliktuskezelő tréning?
A konfliktuskezelő tréning egyfelől a vezető beosztásban dolgozóknak, valamint az ügyfélszolgálatokon, ügyfelekkel közvetlenül kapcsolatban álló munkatársaknak javasolt.
Miért különleges a konfliktuskezelő tréning a SiXense-nél?
A tréning nagyon gyakorlatias, számos technikát elsajátíthatnak a résztvevők. Ugyanakkor nagy hangsúlyt kap az érzelmi intelligencia fejlesztése is, hogy a résztvevők mind a maguk, mind a másik fél érzéseivel tisztában legyenek, ami segíti a konfliktus hatékony kezelését.
Miben segít a konfliktuskezelő és érzelmi intelligencia tréning?
  • Saját és embertársaink érzelmeinek felismerésében, értelmezésében, kezelésében.
  • A konfliktushoz vezető valós folyamatok felismerésében.
  • A felesleges konfliktus megelőzésében (nem pedig elkerülésében).
  • A versengő konfliktuskezelés legyőzésében.
  • A konfliktusok hatékony kezelésében.
  • A konfliktusban rejlő lehetőségek kiaknázásában.
Módszertan
A tréning során különféle (önismereti, érzelmi intelligencia és konfliktuskezelő) kérdőívek kiértékelésével azonosítjuk a résztvevők jellemzőit, attitűdjeit és felmérjük konfliktuskezelő képességeit. A csoportos munka során emellett a résztvevők egymásnak is visszajelzéssel szolgálnak. A technikai rész elsajátítását szituációs tréninggyakorlatok segítik elő.
Tematika
  • Önismeret fejlesztése
  • Érzelmi intelligencia, empátia fejlesztése
  • A konfliktushoz vezető valós folyamatok felismerése
  • A résztvevő konfliktuskezelő képessége
  • Konfliktuskezelő technikák elsajátítása
Ideális létszám
A tréning igazodik az igényekhez, 10 fő felett további tréner bevonásával történik.
A konfliktuskezelő tréning ára
Az ár az egyéni igényeknek megfelelően változik, ezért kérjen árajánlatot az alábbi gombra kattintva vagy hívjon minket telefonon (+36 30 982 77 59).

AJÁNLATKÉRÉS
HELYSZÍN: 
A hatékonyság érdekében mindenképpen külső helyszínt javaslunk, a tapasztalatunk ugyanis azt mutatja, hogy a vállalatnál tartott tréningeken a munkatársakat gyakran elszólítják a feladataik. A Sixense tréningházában 20 főig fogadunk csoportokat, e feletti létszám esetében más külső helyszínt javaslunk. Igény esetén ennek szervezését is vállaljuk.
JAVASOLT IDŐTARTAM: 
A konfliktuskezelő tréning javasolt hossza csoportok számára 2 nap. Ehhez jön hozzá még egy igényfelmérő és egy utókövető nap is.
KATEGÓRIA: 
Készségfejlesztő tréningek